Tuesday 20 December 2011

This is life...

Hey!yeah...Finally my line connected back again! :) so boring this few day!Just bored bored bored... :S
最近一直在想...反复在想!!总觉得我不是那个最幸运的孩子。
有时,我真的真的很羡慕一些事物,就算小小的事情,我一直觉得它永远都不会是我的。
人人常说,当上帝关上了我们的一扇门,祂总会为我们开启另一扇门。我希望如此!
我要很努力很努力的找到那扇门,因为我不想再等了。:D
有时,我总觉得我被忽略了,是我太介意了吗?!我想我应该享受小小的满足,就好了。
I like what my papa say...
I must treat everything everyone with sincere heart!!then only I can receive back what I want,what I wish!!
I think this is the only way I can enjoy my 满足感 :D
so now I have a small wish!Just very very tiny one...I want to change... ^^
hopefully I can do it!"满足感"...I'm on the way to find you now!love you,wait me!! :)

Bye!
:)

No comments: